Διαβάστε αυτό πριν ψηφίσετε. Η V+O, της οικογένειας Βαρβιτσιώτη, πάει με… όλα και με όλους. Με γαλάζιους, με πράσινους, με τράπεζες, με ΔΕΚΟ, με δημόσια ταμεία. Ακόμα και με την προεκλογική περίοδο...
Το σπάταλο κράτος για το οποίο μιλάμε… Γιατί τα μεγάλα συμβόλαια, που δεν δικαιολογούνται ούτε αιτιολογούνται, των δημόσιων φορέων μας ενδιαφέρουν. Στο κάτω κάτω στις ιδιωτικές εταιρείες ας παρέμβουν οι μέτοχοι μειοψηφίας να ελέγξουν την σχέση και την συνεργασία τους των διοικήσεων τους με την γνωστή εταιρεία. Για ορισμένα από αυτά, πάντως, που βγάζουν μάτι, θα αναφερθούμε προσεχώς.
Σήμερα θα περιοριστούμε στο ΤΑΙΠΕΔ, στην ΕΥΔΑΠ και στην Εθνική. Σύμφωνα με πληροφορίες της fmvoice.gr, o κ. Μητρόπουλος του ΤΑΙΠΕΔ έδωσε πέρυσι 150 χιλιάδες ευρώ στην V+O για τους τρεις πρώτους μήνες της συνεργασίας τους, μάλιστα, με απευθείας ανάθεση. Για φέτος η συνεργασία… περιορίστηκε στις 60 χιλιάδες ευρώ εξ αιτίας του μεγάλου θορύβου που ξεσηκώθηκε στην αγορά και ιδιαιτέρως στην διαφημιστική. Το εύλογο ερώτημα που γεννιέται στην αγορά είναι τι ανάγκες καλύπτει η V+O στο ΤΑΙΠΕΔ; ΄Ενας δημόσιος φορέας που σήμερα δεν κάνει σχεδόν τίποτα γιατί χρειάζεται και δη σε τόσο χαλεπούς καιρούς για την χώρα σύμβουλο επικοινωνίας;
Η ΕΥΔΑΠ
Η συγκεκριμένη πάλι γιατί χρειάζεται σύμβουλο επικοινωνίας; Για να συμβουλεύσει το μονοπώλιο πώς θα μας πείσει να πίνουμε το νερό του; Η ανάθεση του έργου πώς έγινε; Με τον κλασικό, συστημικό τροπο της απευθείας ανάθεσης ή με κάποιον ανοικτό, επίσημο διαγωνισμό;
Και πόσο μπορεί να κοστίζει στην ΕΥΔΑΠ μια τέτοια συνεργασία; Πέντε, δέκα, είκοσι, τριάντα, πενήντα, εκατό χιλιάρικα τον χρόνο; Γιατί, ούτε εμείς μπορούμε και δεν θέλουμε να πιστέψουμε την πληροφορία μας, που αναφέρει για το χρυσό συμβόλαιο των… 300 χιλιάδων ευρώ. Είναι τυχαίο ότι η πράσινη διοίκηση της ΕΥΔΑΠ προχώρησε προεκλογικώς στην συνεργασία με την γαλάζια V+O, με ένα τέτοιο μάλιστα χρυσό συμβόλαιο;
Η Εθνική
Ο τομέας επικοινωνίας της Εθνικής δηλώνει άγνοια για το θέμα. Δεν ήταν, όμως, σε θέση να διαψεύσει την πληροφορία μας ότι αποτελεί νέο πελάτη της V+O, εδώ και τρεις μήνες περίπου, η Εθνική. Δηλαδή κι αυτή η συνεργασία μέσα στην προεκλογική περίοδο. Η διοίκηση, μάλιστα, του ομίλου απέφυγε να τοποθετηθεί και άρα να διαψεύσει τις πληροφορίες μας. Κάτι που καταδεικνύει ότι κάποια θυγατρική ή υπηρεσία της Εθνικής ξεκίνησε την συνεργασία με την εταιρεία.
Αυτό που διέψευσαν τα αρμόδια στελέχη της τράπεζας ήταν το ποσό της συνεργασίας, επικαλούμενα την κρίση και το πολύ σφιχτό επικοινωνιακό και διαφημιστικό μπάτζετ του ομίλου. Ωστόσο, οι δικές μας πηγές επιμένουν ότι η συνεργασία αφορά το χρυσό νούμερο των 15 χιλιάδων ευρώ.
Αλλά, ισχύει, δεν ισχύει το νούμερο. Τα εύλογα ερωτήματα και σε αυτή την περίπτωση συμπυκνώνονται στο γιατί χρειάζεται μια θυγατρική ή μια υπηρεσία της Εθνικής την βοήθεια της V+O; Με ποια διαδικασία κατέληξε στην συγκεκριμένη εταιρεία και γιατί την πραγματοποίησε τις παραμονές των εκλογών;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου