Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012

Τα φέρνει όλα «τούμπα» ο Φέτελ!


Ο Σεμπάστιαν Φέτελ νίκησε στο Grand Prix στην Σουζούκα, δεύτερος ο Φελίπε Μάσα και τρίτος ο Καμούι Κομπαγιάσι
Έτοιμος για τη μεγάλη ανατροπή είναι ο Σεμπάστιαν Φέτελ, ο οποίος στην πλέον κρίσιμη καμπή του πρωταθλήματος δείχνει χαρακτήρα και καρδιά πρωταθλητή.
Ο κάτοχος του παγκόσμιου τίτλου, αντίκρισε πρώτος την καρό σημαία και μείωσε την διαφορά στους τέσσερις πόντους από τον πρωτοπόρο της γενικής, Φερνάντο Αλόνσο, ο οποίος εγκατέλειψε μόλις στην πρώτη στροφή του Grand Prix της Σουζούκα στην Ιαπωνία...

«Ναι μωρό μου, ευχαριστώ για το μονοθέσιο, είναι απίστευτο», φώναξε ο Φέτελ αμέσως μετά τη νίκη του, ενώ η μάχη του τίτλου μαίνεται και στους επόμενους αγώνες αναμένεται να πέσουν κορμιά με φόντο το πρωτάθλημα!
Την παρτίδα για την Ferrari έσωσε ο Φελίπε Μάσα, ο οποίος έκανε φοβερό αγώνα στην χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου, καταλαμβάνοντας την δεύτερη θέση, ενώ ιστορία έγραψε ο Καμούι Κομπαγιάσι της Sauber με το πρώτο βάθρο της καριέρας του και μάλιστα μπροστά στους συμπατριώτες του.
Επόμενος αγώνας είναι το Grand Prix Κορέας σε μία εβδομάδα, το τριήμερο 12-14 Οκτωβρίου.
Ο αγώνας
"Η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται" λέει ο θυμόσοφος λαός και για τον Γερμανό παγκόσμιο πρωταθλητή ισχύει και με το παραπάνω.
Μπήκε από την αρχή σε θέση οδηγού, ενώ για καλή του τύχη είδε το μεγάλο του αντίπαλο να εγκαταλείπει με το... καλημέρα έπειτα από επαφή που είχε με τον Κίμι Ράικονεν. Ο δρόμος πλέον ήταν στρωμένος με ροδοπέταλα για την τρίτη νίκη του στο ιαπωνικό Grand Prix και την δεύτερη συνεχόμενη.
Ο Φέτελ δεν ανησύχησε καθόλου, δεν χρειάστηκε να δει τι γίνεται στην... πλάτη του και αντίκρισε πρώτος την καρό σημαία, φτάνοντας τους 190 βαθμούς έναντι 194 του Ισπανού δις κάτοχου του τίτλου.


Το βάθρο του Μάσα και ο θρίαμβος του Κομπαγιάσι
Από εκεί και πέρα, ο Μάσα έφτασε για 34η φορά στην καριέρα του στο βάθρο και για πρώτη έπειτα από δυο χρόνια, κάτι που το πανηγύρισε δεόντως αμέσως μετά το τέλος του αγώνα, αφού για τον ίδιο ήταν εκπληκτικό τριήμερο στη Σουζούκα.
Όσον αφορά τον Κομπαγιάσι, για πρώτη φορά στην καριέρα του ανέβηκε στο πόντιουμ των νικητών και έγινε ο δεύτερος Ιάπωνας που το καταφέρνει μετά το 1990 και τον Σουζούκα Αγγούρι.
Ο Κομπαγιάσι εκκίνησε πολύ καλά, προσπέρασε τον Μαρκ Γουέμπερ και κατάφερε να υπερασπιστεί τη θέση του από τον Τζένσον Μπάτον, ο οποίος στους τελευταίους γύρους τον πίεσε αρκετά.
Έξι εγκαταλείψεις
Συνολικά έξι πιλότοι αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν τον αγώνα, με κυριότερο φυσικά τον Αλόνσο, στους άτυχους και ο Νίκο Ρόσμπεργκ, ο οποίος εγκατέλειψε στην πρώτη στροφή, ενώ στο τέλος και ο Σεμπαστιέν Γκροζάν δεν κατάφερε να τερματίσει.
Αναλυτικά η κατάταξη:
Θ.         Οδηγός     Ομάδα     Χρόνος     Διαφ.     <>     P
1         Sebastian Vettel ( 1)     RED BULL     1:38.261     53 ΓΥΡ.         2
2         Felipe Massa ( 2)     FERRARI     1:37.976     20.6         2
3         Kamui Kobayashi ( 3)     SAUBER     1:37.447     3.8         2
4         Jenson Button ( 4)     MCLAREN     1:36.938     0.5         2
5         Lewis Hamilton ( 5)     MCLAREN     1:39.455     21.3     +20.8     2
6         Kimi Raikkonen ( 6)     LOTUS     1:38.377     3.9         2
7         Nico Hulkenberg ( 7)     FORCE INDIA     1:38.117     0.7         2
8         Daniel Ricciardo ( 8)     TORO ROSSO     1:38.299     1.2     +0.5     2
9         Mark Webber ( 9)     RED BULL     1:37.588     2.3     +1.1     2
10         Daniel Ricciardo ( 10)     TORO ROSSO     1:38.027     12.2     +9.9     2
11         Michael Schumacher ( 11)     MERCEDES     1:38.523     0.8         2
12         Paul di Resta ( 12)     FORCE INDIA     1:39.360     15.6     +14.8     2
13         Jean-Eric Vergne ( 13)     TORO ROSSO     1:40.514     5.1         2
14         Bruno Senna ( 14)     WILLIAMS     1:40.299             4
15         Heikki Kovalainen ( 15)     CATERHAM     1:38.043     1 L     +1     2
16         Timo Glock ( 16)     MARUSSIA     1:39.588     8.5     +7.5     2
17         Vitaly Petrov ( 17)     CATERHAM     1:39.806     40.7     +32.2     3
18         Pedro de la Rosa ( 18)     HRT     1:39.938     5.9         2
19         Romain Grosjean ( 19)     LOTUS     STOP     1 L         4
20         Charles Pic ( 20)     MARUSSIA     STOP     14 L         3
21         Narain Karthikeyan ( 21)     HRT     STOP     5 L         2
22         Sergio Perez ( 22)     SAUBER     STOP     14 L         1
23         Fernando Alonso ( 23)     FERRARI     STOP             0
24         Nico Rosberg ( 24)     MERCEDES     STOP             0

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου