Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2012

Στα πρόθυρα κατάρρευσης οι ακτοπλοϊκες εταιρείες


Η κατάρρευση των ακτοπλοϊκών εταιρειών και η διακοπή των ακτοπλοϊκών συνδέσεων στην Ελλάδα, συγκεντρώνουν πολλές πιθανότητες να συμβούν μέσα στη χρονιά, υποστηρίζει με σημερινή ανακοίνωση του ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), επισημαίνοντας ότι μια τέτοια εξέλιξη θα ήταν εξαιρετικά αρνητική, τόσο για τους κατοίκους της νησιωτικής Ελλάδας, όσο και για την ελληνική οικονομία και τη χώρα συνολικά.
Δυστυχώς, η καθυστέρηση της αναμόρφωσης και του εξορθολογισμού του θεσμικού πλαισίου λειτουργίας των ακτοπλοϊκών εταιρειών, δεν επιτρέπει την ανάπτυξη της...
επιχειρηματικότητας στην ακτοπλοΐα μέσα σε συνθήκες υγιούς ανταγωνισμού, τονίζει ο Σύνδεσμος. Επιπρόσθετα, σημειώνει ότι οι οργανωμένες μειοψηφίες που επιμένουν να διατηρούν τα κεκτημένα τους, αδιαφορώντας για το κοινωνικό και οικονομικό κόστος αυτών, παραμένουν στο απυρόβλητο.

Η πρόσφατη παραίτηση του προέδρου του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας Απόστολου Βεντούρη, αναδεικνύει, σύμφωνα με τον ΣΕΤΕ, ακόμη μια φορά την ένταση και την έκταση των προβλημάτων της ακτοπλοΐας και την κατάσταση εκτάκτου ανάγκης στην οποία αυτή βρίσκεται.

Ο ΣΕΤΕ τέλος, καλεί την κυβέρνηση να επιληφθεί και να επιλύσει τα θέματά της ακτοπλοΐας άμεσα, διότι η κατάσταση τείνει να καταστεί πολύ σύντομα ως μη αναστρέψιμη.
Έκκληση για τη λήψη μέτρων για την ακτοπλοΐα
Έκκληση προς όλους τους αρμόδιους φορείς να ασχοληθούν, σοβαρά, με το θέμα της ακτοπλοΐας απευθύνουν, σε ανακοίνωσή τους, οι τουριστικοί πράκτορες της χώρας (Hatta) και ζητούν τη λήψη αναγκαίων μέτρων, προκειμένου να διασφαλισθεί η ομαλή σύνδεση της νησιωτικής με την ηπειρωτική Ελλάδα.

Η συρρίκνωση του μεταφορικού έργου, η οποία οφείλεται στη μείωση της αγοραστικής δύναμης του καταναλωτικού κοινού, αλλά και στον περιορισμό της τουριστικής κίνησης προς τη νησιωτική Ελλάδα, αποτελεί σημαντικό πρόβλημα που πλήττει τον κλάδο της ακτοπλοΐας.

Αν, όπως τονίζει ο Hatta, επιτραπεί να συνεχιστεί για λίγο ακόμη η σημερινή κατάσταση, θα σημάνει την οριστική απαξίωση του συνόλου της νησιωτικής χώρας, με άμεσες και τραγικές συνέπειες για τον τοπικό πληθυσμό, τον τουρισμό, αλλά και την ίδια την εθνική οικονομία, καθώς θα πληγούν μαζί και πολλοί άλλοι, άμεσα συνδεδεμένοι με την ακτοπλοΐα, τομείς της ελληνικής οικονομίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου