Κυριακή 29 Ιουνίου 2014

Μανωλάς: "Η Ελλάδα δεν τα παρατάει ποτέ"



Στους επτά ουρανούς ήταν και ο Κώστας Μανωλάς μετά τη μεγαλειώδη πρόκριση της Εθνικής μας ομάδας στην επόμενη φάση του Παγκοσμίου Κυπέλλου. Διαβάστε τις δηλώσεις του......

Ο στόπερ της Εθνικής μας ομάδας, Κώστας Μανωλάς, ήταν πολύ χαρούμενος μετά τη νίκη απέναντι στην Ακτή Ελεφαντοστού και την πρόκριση στην φάση των "16" του Παγκοσμίου Κυπέλλου. Μεταξύ άλλων, είπε πως ο Θεός έδωσε την πρόκριση στο αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα και παράλληλα πως οι Έλληνες έδειξαν πως δεν τα παρατούν ποτέ.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του:

"Ήταν όλοι οι παίκτες πρωταγωνιστές. Είμαστε χαρούμενοι, η Ελλάδα δεν τα παρατάει ποτέ. Το αποδείξαμε και συνεχίζουμε. Θα δούμε τι θα γίνει, έχει ο Θεός. Όλοι μαζί παλέψαμε, κανείς δεν μπορεί να πει ξεχωριστά για τον εαυτό. Όλοι δείξαμε την ψυχή μας. Όσοι έπαιξαν, όσοι ήταν στον πάγκο, οι Έλληνες στις εξέδρες. Αξίζαμε να περάσουμε και πιστεύω ο Θεός μας έδωσε την πρόκριση.
Στην αρχή αισθάνθηκα πως είχαμε ατυχία με τα δοκάρια, αλλά δεν έχασα την πίστη μου. Κοίταζα στο πέναλτι γιατί πίστευα πως θα μπει. Δεν με ενδιαφέρει η προσωπική μου απόδοση, αλλά να πηγαίνει καλά η ομάδα. Εγώ κοιτάω να είμαι υγιής. Χαμηλά η μπάλα, έχουμε το ματς με την Κόστα Ρίκα και ευελπιστώ πως αν πιάσουμε ανάλογη απόδοση, θα πάρουμε κι άλλη πρόκριση. Όλα τα τραγούδια του κόσμου αφιερώνω στον κόσμο, γιατί είμαι χαρούμενος που κάναμε τον ελληνικό λαό να νιώσει υπερήφανος. Αφιερώνω την πρόκριση σε όλους".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου