Δευτέρα 30 Ιουνίου 2014

Παντρεύτηκε κρυφά ο Μπογδάνος- Ποια είναι η σύζυγός του

Παντρεύτηκε κρυφά ο Μπογδάνος- Ποια είναι η σύζυγός του
ΠΑΝΤΡΕΥΤΗΚΕ  Ο ΝΑΞΙΑΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ Κ. ΜΠΟΓΔΑΝΟΣ
Ο Κωνσταντίνος Μπογδάνος, που κρατάει καλά κρυμμένη την προσωπική του ζωή, παντρεύτηκε με πολιτικό γάμο τη συνάδελφό του Τζίνα Μοσχολιού πρόσφατα......

«Μέχρι πολύ πρόσφατα ζούσα την ευχαρίστηση της μίας βραδιάς. Όταν όμως γνωρίζεις το άλλο σου μισό, αλλάζεις. Κοντά στον γάμο δεν είχα φτάσει ποτέ. Αγαπώ όμως πολύ ένα κορίτσι, το οποίο γνωρίζω χρόνια, αλλά συναντηθήκαμε ερωτικά πρόσφατα. Θέλω να περάσω τη ζωή μου μαζί της».Αυτά δήλωνε πριν από λίγο καιρό ο Κωνσταντίνος Μπογδάνος, ο δημοσιογράφος και παρουσιαστής του ΣΚΑΪ και όπως αποδεικνύεται τα εννοούσε.
Σύμφωνα με δημοσίευμα κυριακάτικης εφημερίδας ο Μπογδάνος παντρεύτηκε πρόσφατα με πολιτικό γάμο με τη σύντροφό του, την επίσης δημοσιογράφο Τζίνα Μοσχολιού.
Η Τζίνα Μοσχολιού σε ώρα εκπομπής
Η σύζυγός του είναι 29 χρονών, γεννήθηκε στην Αθήνα, αλλά για κάποια χρόνια ζούσ εκαι εργασόταν στη Θεσσαλονίκη, Τώρα είναι ραδιοφωνική παραγωγός και έχει τη δική της εκπομπή κάθε μεσημέρι στον ραδιοφωνικό σταθμό «Αθήνα 9,84».
Το τατουάζ της Τζίνας Μοσχολιού, με την αγαπημένη της φράση «Amor Vincit Omnia», που σημαίνει «Η αγάπη τα κατακτάει όλα» και είναι ο τίτλος πίνακα του Καραβάτζιο.
Πώς περιγράφει η ίδια τον εαυτό της σε συνέντευξη που έδωσε στο all4fun.gr ; «Στον ελεύθερο μου χρόνο διαβάζω πάρα πολύ. Το καλό είναι ότι επιλέγω να διαβάζω βιβλία. Μπορεί να χάσω και σε ύπνο για να διαβάσω. Μου κάνει καλό. Διαβάζω πολύ για την ιστορία. Και ελληνική και ευρωπαϊκή. Επίσης ακούω πάρα πολύ μουσική. Και η πρώτη μου δουλειά ήταν σε μουσικό ραδιόφωνο στη Θεσσαλονίκη, τότε που σπούδαζα γαλλική φιλολογία. Μου αρέσει κυρίως η αγγλική ροκ και η αμερικανική εναλλακτική. Κυρίως ροκ. Επίσης βλέπω πάρα πολύ σινεμά. Άλλη τρέλα. Όπως μπορώ να δω μια καλή ταινία, αλλά και μια βλακεία. Έτσι για διασκέδαση. Και γενικά όταν βγαίνω μου αρέσει να πηγαίνω για φαγητό. Μου αρέσει πολύ το φαγητό, αν και δε φαίνεται (σ. σ. γέλια). Περπατάω και έχω έντονη καθημερινότητα. Εδώ στη δουλειά πηγαίνω συνέχεια πάνω – κάτω». 
Οι δυο τους γνωρίζονται αρκετά χρόνια, αλλά πρόσφατα η σχέση τους πήρε άλλη τροπή, ερωτική. Αποφάσισαν από κοινού ότι δεν θέλουν πια να είναι μόνο φίλοι και έτσι ξεκίνησαν τη σχέση τους,η οποία οδηγήθηκε στον γάμο. Άνθρωποι από το περιβάλλον τους λένε ότι ο θρησκευτικός γάμος δεν θα αργήσει.
- See more at: http://www.bizznews.gr/pantreftike-krifa-o-bogdanos-pia-ine-sizigos-tou#sthash.QlMtCzrY.dpuf

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου