Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012

Τη θέλω το 2012

ΑΠΟ ΤΟΤΕ που ήμουν παιδί, αλλά έως και σήμερα, τις παραμονές της Πρωτοχρονιάς με ρωτούσαν -και με ρωτούν ακόμη- τι θέλω να μου φέρει ο νέος χρόνος. Είχα πάντα κάτι να πω και, όπως και οι περισσότεροι,...

ζητούσα, πρωτίστως, να μου φέρει ο νέος χρόνος «υγεία». 

Εφέτος, το 2012, τα πράγματα έχουν αλλάξει. Εφέτος, ναι μεν θέλω να μου φέρει ο νέος χρόνος υγεία και να μη μου στερήσει ο Λοβέρδος τα χάπια μου, αλλά θέλω και να με ρωτήσουν τι θέλω να μη μου φέρει και τι θέλω να μου πάρει. 

Θέλω να μη μου φέρει άλλους φόρους, άλλα τέλη, άλλα χαράτσια κι άλλες έκτακτες εισφορές. Θέλω να πηγαίνω ώς το γραμματοκιβώτιο και να μη χρειάζομαι, προηγουμένως, να έχω πάρει δυο χάπια για την πίεση, ένα αγχολυτικό κι ένα ηρεμιστικό. Και να μου πάρει και τον Σαχινίδη, ώστε να μη γίνονται τα νεύρα μου τσατάλια όποτε τον ακούω να λέει πως ναι μεν έπεσε έξω στις προσπάθειές του, αλλά χαίρεται που προσπάθησε. 

Θέλω να μη μου φέρει άλλους «Σωτήρες» σαν το Γιώργο Παπανδρέου, αλλά να με αφήσει να δω αν μπορώ να καταστραφώ από μόνος μου. Και θέλω να μου πάρει τον Ράιχενμπαχ και να τον στείλει πίσω στο σπίτι του, να είναι κοντά στην οικογένειά του.

Θέλω να μη μου φέρει άλλους υπουργοποιημένους κηπουρούς, ώστε να μπορώ να βρίσω εκλεγμένους καταστροφείς. Και να μου πάρει και τον Πλασκοβίτη, για να μην τον ξαναδώ πρωί πρωί στο Mega και να μου κόβει την όρεξη. Τον βλέπω και, αντί να φάω πρωινό, τρέχω στο αποχωρητήριο. Αυτός και ο Πεταλωτής μού ερεθίζουν το ευερέθιστό μου έντερο.

Θέλω, ο νέος χρόνος, να πάρει από εμένα τον κάθε χοντρόπετσο υπουργό Οικονομικών, ο οποίος δείχνει να έχει στόχο μόνο και μόνο το να με πτωχεύσει, και να πάρει κι από τον Βενιζέλο τα βάρη που έχω φορτώσει στην αγνή ψυχή του, για να πάψει να νιώθει εξουθενωμένος, να ανακάμψει ψυχικά και σωματικά και να αλαφρώσω κι εγώ από τις τύψεις, για τα πόσο τον έχω πικράνει, με το να είμαι ταπί και ψύχραιμος και να μην μπορώ να πληρώσω αυτά που μου ζητάει.

Εν κατακλείδι, θέλω, ο νέος χρόνος, να με αφήσει ήσυχο.
Αυτό εύχομαι και σε εσάς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου