Κυριακή 15 Απριλίου 2012

Grand Prix Κίνας 2012: O N. Rosberg γράφει ιστορία για την Mercedes

Η πρώτη νίκη του N. Rosberg ήρθε μετά από 111 συμμετοχές
Οι Ν. Rosberg (Mercedes AMG GP) J.Button (McLaren - Mercedes)και L. Hamilton (McLaren - Mercedes) ήταν οι τρεις πρώτοι στο Grand Prix της Κίνας 3ου αγώνα για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της F1...


Με σωστή διαχείριση ελαστικών, ο N. Rosberg ξεκίνησε την κούρσα από την pole position και παρά την εναλλαγή στην κορυφή κατά τη διάρκεια του αγώνα, κατάφερε να δει πρώτος την καρό σημαία, την πρώτη στην καριέρα του από το 2006 οπότε και "ήρθε" στον κόσμο της Formula 1 από την κατηγορία "GP2".

Ο Ν.Rosberg, μετά από 111 αγώνες στην Formula 1, μπόρεσε να βρεθεί στην πρώτη θέση ενός γκραν πρι. Από τα δοκιμαστικά κιόλας, η Mercedes του Γερμανού πιλότου έδειχνε ασταμάτητη κάτι που επιβεβαιώθηκε και κατά τη διάρκεια του αγώνα των 56 γύρων. Ο Γερμανός συναθλητής του στην Mercedes, Michael Schumacher, στάθηκε άτυχος αφού από λάθος ενός μηχανικού στο pit stop, υποχρεώθηκε να εγκαταλείψει κατά τη διάρκεια του 13ου γύρου και ενώ εκείνη την στιγμή βρισκόταν στην 2η θέση. Ωστόσο είχε προλάβει να κάνει... δουλειά κατά τη διάρκεια της εκκίνησης, αφού ξεκινώντας από τη δεύτερη γραμμή "προστάτευσε" το μονοθέσιο του N. Rosberg δίνοντάς του το προβάδισμα, που χρειαζόταν

Το αποτέλεσμα αυτό έκανε τον N. Rosberg τον πρώτο νέο νικητή μετά τον Mark Webber και τη νίκη που πέτυχε στο Γερμανικό Grand Prix του 2009.

Η τελευταία νίκη της εργοστασιακής ομάδας της Mercedes ήταν το 1955 στο Ιταλικό GP με οδηγό τον Juan Manuel Fangio.

Πάντως ο Ν. Rosberg κατάφερε και άντεξε τις εκατοντάδες διαφορετικές στρατηγικές των άλλων ομάδων οι οποίες τον ανάγκαζαν να παλέψει κάποιες φορές με περισσότερα από 5 αυτοκίνητα. Όσο για την τακτική της Mercedes, οι Γερμανοί περιορίστηκαν σε δύο pit – stop και επέβαλλαν στον N. Rosberg να κρατήσει τα λάστιχά του.

Ο J. Button ήταν τελικά η απειλή για τον Ν. Rosberg όμως ο Βρετανός έχασε πολύτιμο χρόνο στο τελευταίο pit stop.

Παρόμοια στρατηγική ακολούθησε και ο Kimi Raikkonen αλλά με λάθος timing. Η ομάδα τον άφησε να κάνει το τελευταίο κομμάτι της κούρσας με ένα set ελαστικών. Το αποτέλεσμα ήταν ο "Iceman" να πέσει από τη 2η στην 14η θέση.

Πολύ κοντά ήταν και ο S. Vettel, (ακολούθησε την ίδια τακτική των δύο pit stop). Όμως δεν κατάφερε να κρατήσει τις δύο McLaren – Mercedes οι οποίες είχαν πιο φρέσκα λάστιχα γιατί έκαναν 3 pit stop.

Ο αγώνας δεν ήταν καλός για τον Fernando Alonso (τερμάτισε 9ος ).Ο Ισπανός είχε μια έξοδο προσπαθώντας να… πιάσει τον P. Maldonado (Williams – Renault).

Ο Jenson Button μετά τη νίκη στο Αυστραλιανό γκραν πρι βρέθηκε στη δεύτερη θέση του βάθρου των νικητών, την ίδια στιγμή που ο Lewis Hamilton ήταν τρίτος για 3ο σερί αγώνα. Η παρουσία του L. Hamilton τρεις φορές στο βάθρο των νικητών, τον έχουν φέρει στην πρώτη θέση της κατάταξης του πρωταθλήματος των οδηγών με 45 βαθμούς, δύο περισσότερους από τον J. Button, ενώ στην τρίτη θέση ακολουθεί ο Fernando Alonso (Ferrari) με 37 βαθμούς.

Grand Prix Κίνας – Σαγκάη 

56 γύροι ή 305,066 χλμ 

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 


1ος. Ν. Rosberg (Mercedes AMG GP) 1.36:26,929”

2ος. J. Button (McLaren – Mercedes) + 20,626”

3ος. L.Hamilton (McLaren – Mercedes) + 26,012”

4ος. M. Webber (Red Bull – Renault) + 27,924”

5ος. S. Vettel (Red Bull – Renault) + 30,483”

6ος. R. Grosjean (Lotus – Renault) +31,491”

7ος B. Senna (Williams – Renault) + 34,597”

8ος. P. Maldonado (Williams – Renault)+ 35,643’

9ος. F. Alonso (Ferrari) + 37,256”

10ος. K. Kobayashi (Sauber – Ferrari) + 38,720”



ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΟΔΗΓΩΝ (σε 3 αγώνες)
L . Hamilton 45

J. Button 43

F. Alonso 37

M. Webber 36

S. Vettel 28

N.Rosberg 25

ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ (σε 3 αγώνες)
1. McLaren-Mercedes 88

2. Red Bull-Renault 64

3. Ferrari 37

4. Sauber-Ferrari 31

5. Mercedes 26

6. Lotus-Renault 24

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου