Δευτέρα 14 Μαΐου 2012

Με ποια κριτήρια δίνεται δημοτική διαφήμιση στα Τοπικά Μέσα Ενημέρωσης;


Στις 12 Απριλίου 2012, ο Δήμαρχος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων Μανόλης Μαργαρίτης, υπέγραψε την απόφαση αριθμός 269, με την οποία ανέθεσε απευθείας την «αναμετάδοση...
ραδιοφωνικού spot στο πλαίσιο καμπάνιας για εξοικονόμηση νερού για το διάστημα 15/4/2012 έως 31/12/2012» σε συγκεκριμένο τοπικό μέσο ενημέρωσης.
Το κόστος για τον δημοτικό προϋπολογισμό είναι 1.725€ συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ.

Διαβάστε την απόφαση όπως αναρτήθηκε στην ΔΙΑΥΓΕΙΑ:

Η απόφαση αυτή ήταν συνέχεια προηγούμενων αποφάσεων, όπως της 21/2012 της Οικονομικής Επιτροπής, με την οποία διέθετε πίστωση από τον προϋπολογισμό του 2011, ύψους 1.392€ για «την μετάδοση διαφημιστικών μηνυμάτων – καμπάνια για την εξοικονόμηση νερού – β’ δόση» στο ίδιο τοπικό μέσο ενημέρωσης.

Εύλογα προκύπτουν τα ερωτήματα:
  • Με ποια κριτήρια επιλέχθηκε το συγκεκριμένο μέσο για την μετάδοση της καμπάνιας για την εξοικονόμηση νερού;
  • Ποιο είναι το συνολικό κόστος της καμπάνιας από την ανάληψη των καθηκόντων της νυν δημοτικής αρχής και πότε ολοκληρώνεται;
  • Έχει διατεθεί επιπλέον της συγκεκριμένης, άλλη δημοτική διαφήμιση στο ίδιο τοπικό μέσο ενημέρωσης;
  • Έχει διατεθεί δημοτική διαφήμιση προς άλλα τοπικά μέσα ενημέρωσης και ποιο είναι το κόστος της;

Η διαφανής και δίκαιη διάθεση δημοτικών κονδυλίων προς τα τοπικά μέσα ενημέρωσης είναι εκ των ουκ άνευ για μία δημοτική αρχή η οποία ήρθε στα πράγματα σηκώνοντας ψηλά την σημαία της διαφάνειας.
Η ομαδοποίηση των τοπικών μέσων ενημέρωσης σε αρεστά και μη, οδηγεί στο συμπέρασμα ότι η δημοτική αρχή προσπαθεί να ελέγξει την πληροφόρηση γύρω από τα έργα και τις ημέρες της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου