Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2012

Σπύρος Παπαδόπουλος.."Μου ήρθε η εφορία 160.000 ευρώ"

Φωτογραφία για Σπύρος Παπαδόπουλος..Μου ήρθε η εφορία 160.000 ευρώΓια τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετώπισε φέτος μίλησε -μεταξύ άλλων- ο Σπύρος Παπαδόπουλος στα πλαίσια συνέντευξης που έδωσε σε κυριακάτικη εφημερίδα. «Φέτος πλήρωσα εφορία 160.000 ευρώ, δεν είχα τα λεφτά. Έκανα μια περιοδεία με το θέατρο για να προσπαθήσω να τα βρω. Ταλαιπωρήθηκα».

Αυτό δήλωσε ο γνωστός πρωταγωνιστής στην Real News.

 Προσθέτοντας πως «Εγώ με την οικονομία είμαστε τσακωμένοι.......

Όσα χρήματα και να βγάλω, ποτέ δεν έχω χρήματα. Οι πολυτέλειες για μένα είναι η μηχανή μου και το σκάφος μου. Επίσης προσπάθησα να δώσω ότι καλύτερο μπορούσα στο παιδί μου, καλά σχολεία». Τέλος, ο Σπύρος Παπαδόπουλος ξεκαθάρισε και την σχέση του με την ελληνική σοουμπίζ

«Εγώ δεν την εκπροσωπώ.

Αυτοί που την εκπροσωπούν είναι περίπου ηθοποιοί, περίπου κάτι άλλο  και το χρειάζονται όλο αυτό». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου