Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2012

Καπερνάρος: «Ώρα να φορέσουν τάνγκα κάποιοι βουλευτές»

Εκτός εαυτού ήταν ο βουλευτής των Ανεξάρτητων Ελλήνων Βασίλης Καπερνάρος, ο οποίος, εν όψει του φορολογικού και του ψαλιδίσματος στα επιδόματα των τρίτεκνων - πολύτεκνων οικογενειών, ξεσπάθωσε....


«Θα μου έφερνε εμένα ο Καμμένος δύο σελίδες και θα μου έλεγε υπόγραψε; Πού είναι το νομοθετικό έργο της Βουλής; Με τον ''έγκριτο'' κύριο Αθανασίου είχαμε πει κάποια πράγματα στην αρμόδια επιτροπή, μου υποσχέθηκε αλλαγές και, όταν το ’φερε στην Ολομέλεια, ο κύριος υπουργός Εσωτερικών Χαράλαμπος Αθανασίου είπε την περιβόητη φράση ''ως έχει''. Είναι υπουργοί αυτοί;» είπε γεμάτος εκνευρισμό ο Βασίλης Καπερνάρος............


Όταν, δε, είδε τον αναπληρωτή υπουργό Οικονομικών Χρήστο Σταϊκούρα να κάθεται στο καφενείο της Βουλής με μια γοητευτική κυρία και έναν κύριο, συνέχισε το κρεσέντο.

«Ο ξεφτίλας κάθεται εκεί χωρίς ντροπή και σε λίγο θα μας φέρει το φορολογικό. Λίγη τσίπα δεν έχουν πάνω τους; Θα τολμήσουν να το φέρουν; Να τσακίσουν μια για πάντα την τρίτεκνη και πολύτεκνη οικογένεια;

Αλλά, όσα κι αν λέω εγώ, τίποτα δεν γράφετε» συμπλήρωσε ο βουλευτής Β΄ Αθήνας και λίγο πριν μπει στη Ολομέλεια πέταξε το αμίμητο, αφήνοντας άφωνο μέχρι και τον αστυνομικό που ήταν στην πόρτα και ηθελημένα - άθελά του έγινε αυτήκοος μάρτυρας.

«Οι περισσότεροι από αυτούς θα έπρεπε να φοράνε τάνγκα!» κατέληξε ο βουλευτής Βασίλης Καπερνάρος και μείναμε όλοι να κοιτάζουμε ο ένας τον άλλον!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου