Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2012

Τον έβαλε στη θέση του ο Σωκράτης


ΠαπασταθόπουλοςΜια άγρια κόντρα ξέσπασε ανάμεσα στον αμυντικό της Βέρντερ Βρέμης, Σωκράτη Παπασταθόπουλο και τον τερματοφύλακα της Νυρεμβέργης, Ράφαελ Σέφερ, μετά την ισόπαλη αναμέτρηση (1-1) των δύο ομάδων.....

Το περιστατικό ξεκίνησε με τη λήξη του παιχνιδιού της περασμένης αγωνιστικής και λίγο έλειψε να πιαστούν οι δύο παίκτες στα χέρια.
Ο Γερμανός πορτιέρο όμως δεν σταμάτησε εκεί και συνέχισε με προκλητικές δηλώσεις μετά το ματς: «Ο Παπασταθόπουλος ήταν εκνευρισμένος από τον τρόπο που παίξαμε και είπε ότι δεν μας άξιζε η νίκη. Εγώ του είπα, όμως, ότι δεν μπορώ να ακούω κάτι τέτοιο από έναν Έλληνα. Έγιναν πρωταθλητές με μόλις τέσσερα σουτ στο EURO 2004».
Ο Σωκράτης  Παπασταθόπουλος αντέδρασε άμεσα χαρακτηρίζοντας ρατσιστική τη δήλωση του Σέφερ λέγοντας: «Αυτό που είπε ο τερματοφύλακας της Νυρεμβέργης ήταν ρατσιστικό. Τώρα όλοι γνωρίζουν πλέον το επίπεδό του. Με ρατσιστές και οι παίκτες που βρίσκονται κάτω από το επίπεδο μου, εγώ δεν θα ασχοληθώ περαιτέρω».
Η κόντρα όμως δεν σταμάτησε εκεί με τον Σέφερ να συνεχίζει: «Δεν καταλαβαίνω τί εννοεί. Θα έπρεπε κάποιος να τον ενημερώσει τί πραγματικά σημαίνει ρατσισμός. Ειδικά στις μέρες μας και στην ηλικία του θα έπρεπε να είναι πολύ προσεκτικός με τέτοιου είδους χαρακτηρισμούς. Το ξαναλέω: Πρώτος αυτός προσέβαλε εμένα και τον τρόπο παιχνιδιού μας».
Αυτό ήταν αρκετό για να τον βάλει ο Σωκράτης Παπασταθόπουλος στη θέση του δίνοντας το μήνυμα προς πολλούς αποδέκτες «Είμαι περήφανος που είμαι Έλληνας. Πολλοί από εσάς θα θέλατε να έχετε την ιστορία μας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου