Κυριακή 11 Ιανουαρίου 2015

Ανακοίνωση του υποψήφιου Βουλευτή Κυκλάδων με τους ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ Μιχάλη Πρωτόπαπα

Protopapas Mihalis
Φίλοι Κυκλαδίτες,
Φίλες Κυκλαδίτισσες,
Αυτούς που δεν με γνωρίζουν πρέπει να τους ενημερώσω ότι είμαι για πολλά χρόνια κάτοικος Γερμανίας. 
Αυτοί που με γνωρίζουν πιστεύω έχουν καταλάβει ότι όλα αυτά τα χρόνια μόνο το σώμα μου είναι στη Γερμανία, αλλά η ψυχή μου στην Ελλάδα, στην αγαπημένη μου Πατρίδα και ότι επισκέπτομαι μερικούς μήνες κάθε χρόνο την ιδιαίτερη πατρίδα μου Απείρανθο Νάξου.
Ευρισκόμενος στη Γερμανία είμαι πάντα σε καθημερινή πολύωρη επαφή με τους φίλους και συμπατριώτες μου στην Ελλάδα με ενδιαφέρον για κάθε εξέλιξη. Τα τελευταία 5 χρόνια της κρίσης το ενδιαφέρον μου ήταν πολύ αυξημένο και είχα σοβαρό πρόβλημα με αυτά που άκουγα να λένε στη Γερμανία για τη πατρίδα μου.......

Επίσης, επιτρέψτε μου να πω ότι είχα πόνο ψυχής να ακούω για τη δυστυχία που έχουν προκαλέσει στους συμπατριώτες μου.
Παρακολουθώ 5 χρόνια τη πατρίδα μου να χάνεται σταθερά και βασανιστικά χωρίς κάποιος να κάνει κάτι αποτελεσματικό.
Παρακολουθώ από μακριά τους υπερήφανους Έλληνες νοικοκυραίους να εξαθλιώνονται κάθε μέρα και περισσότερο χωρίς να έχουν ελπίδα. Τώρα θα αρχίσουν να χάνουν και τα σπίτια τους.
Καταχρεώνουν τη χώρα μου με άπειρα δισεκατομμύρια που δεν θα μπορέσουμε ποτέ να ξεχρεώσουμε. Έτσι θέλουν να μας έχουν σκλάβους για πολλές δεκαετίες.
Δεν φταίει ο κόσμος για αυτά τα χρέη. Φταίνε οι κυβερνήσεις, οι μίζες, οι υπερτιμολογήσεις, τα λαμόγια, τα θαλασσοδάνεια, η σπατάλη των ημετέρων κλπ.
Παρακολουθώ τις μνημονιακές κυβερνήσεις να υπόσχονται συνεχώς και να πράττουν τα αντίθετα κάνοντας ό,τι ακριβώς τους προστάζουν από την Ευρώπη και ειδικά οι Γερμανοί.
Είναι ολοφάνερο ότι είμαστε σε κινούμενη άμμο.
ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ!
Ευτυχώς τα έφερε η κατάσταση με την εκλογή του Προέδρου της Δημοκρατίας και έπεσε η κυβέρνηση.
Ήλθε λοιπόν η μεγάλη ευκαιρία να πάρουμε τη μεγάλη απόφαση πως θέλουμε να πορευθούμε.
Θέλουμε να συνεχιστεί η επιδείνωση αυτής της κατάστασης ή να πάρουμε τα πράγματα στα χέρια μας και να απαλλαγούμε από τους δυνάστες μας;
Εγώ δεν αντέχω να παρακολουθώ αυτή τη κατάσταση και δεν μπορώ άλλο να βλέπω τη πατρίδα μου να χάνεται.
Προτείνω να πάρουμε τα πράγματα στα χέρια μας, να διώξουμε τους δυνάστες μας και να αγωνιστούμε για την πατρίδα μας και τα παιδιά μας!
Γι’αυτό αποφάσισα να τα παρατήσω όλα και κατέβηκα ήδη στην Ελλάδα, για να πάρω μέρος σε αυτό τον αγώνα, βοηθώντας με ότι δυνάμεις διαθέτω.
Αποφάσισα να πολιτευθώ σαν υποψήφιος με τους ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ στις Κυκλάδες.
Σας παρακαλώ να με στηρίξετε.

Μιχάλης Πρωτόπαπας
Υποψήφιος Βουλευτής Κυκλάδων
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου