Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012

Βόλλευ Α1 Ανδρών "Αυτόν τον αγώνα τον περιμένει όλη η Σύρος"


zenia
Το πρόσφατο απόκτημα του Φοίνικα Ζένια Γκόρτσανιουκ, μίλησε στον sentrafm 103,3 για την οικονομική διαφορά που τους χωρίζει από τον Ηρακλή και το παιχνίδι του Σαββάτου κόντρα στην παλιά του ομάδα. Όπως είπε, το συγκεκριμένο αγώνα τον περιμένει όλη η Σύρος, ενώ δεν έκρυψε τον ενθουσιασμό του για το κλίμα που...
επικρατεί στη νέα του ομάδα. Επίσης, είπε ότι τα μοναδικά χρήματα που έχει πάρει φέτος, δεν είναι από τον Ηρακλή, αλλά από τον Φοίνικα, στον οποίον έχει έρθει εδώ και λίγο καιρό.
Διαβάστε τι είπε:
- Την οικονομική διαφορά του με τον Ηρακλή
 “Αυτή η ιστορία δεν ήθελα να φτάσει στα δικαστήρια. Από τον Απρίλιο, που ήταν να φύγω στο εξωτερικό, είχα μιλήσει με την διοίκηση του Ηρακλή, δώσαμε τα χέρια και δεν υπήρχε λόγος για να γίνει κάτι τέτοιο. Όμως, εδώ και δώδεκα μήνες δεν έχω πάρει ούτε έναν μισθό. Τα μοναδικά χρήματα που πήρα ήταν από τον Φοίνικα Σύρου. Ζούσα με δανεικά, γιατί τον Αύγουστο έκανα την εγχείρηση και “έφυγαν” πολλά χρήματα. Παρ όλα αυτά, αν μου είχαν φερθεί όμορφα δεν θα φτάναμε εκεί”.
-Τη συμπεριφορά του αντιπροέδρου του Ηρακλή και μέλους της ΕΟΠΕ, Γιώργου Μανωλόπουλου
“ Τον Ιούλιο πήγα να ζητήσω 1000 ή τουλάχιστο 500 ευρώ για να πάω να χειρουργηθώ στην Ουκρανία. Γύρισα πίσω και έγιναν οι προσφυγές, αλλά όταν πήγα να δω τον αγώνα του Ηρακλή με τον Φοίνικα (σ.σ δεν ήταν ακόμα μέλος της ομάδας της Σύρου), οι φίλοι του Ηρακλή μου φέρθηκαν καλά. Ο μόνος που άρχισε να με βρίζει, ήταν ο κύριος Μανωλόπουλος, με τον οποίο είχα υπογράψει συμβόλαιο για να πάρω τα λεφτά μου. Αντί να μου ζητήσει συγνώμη, ήθελε να με διώξει από το γήπεδο. Και σα να μην έφτανε αυτό δέχθηκα και μήνυση γιατί δεν πήγα στην εθνική ομάδα, ενώ ήμουν χειρουργημένος και δεν μπορούσα να κουνηθώ. Το δικαστήριο αναβλήθηκε και δεν άκουσα ούτε συγνώμη, ούτε περαστικά”.
-Αν πει το ναι, σε περίπτωση που δεχθεί κάποια πρόταση για συμβιβασμό.
“Ακόμα το σκέφτομαι, γιατί έχω ακούσει πολλά ψέματα και έχουν προσπαθήσει να με κοροϊδέψουν για να μη με πληρώσουν. Θα σκεφτώ, ανάλογα με το πώς θα μου μιλήσουν και τι θα μου πουν όταν με πάρουν τηλέφωνο, γιατί είναι προσωπικό το θέμα. Τους φίλους και τους ανθρώπους του Ηρακλή τους αγαπάω, αλλά έχω πρόβλημα με κάποιους παράγοντες. Δε νομίζω όμως ότι θα δεχθώ, γιατί μου οφείλονται και άλλα 30.000 ευρώ από το συμβόλαιό μου. Ήμουν δέκα χρόνια στον Ηρακλή και μεγάλωσα μέσα στην ομάδα. Με στεναχωρεί, όσο τίποτα άλλο αυτή η κατάσταση”.
-Τον επικείμενο αγώνα του Φοίνικα Σύρου με τον Ηρακλή.
“Αυτό το παιχνίδι το περιμένει όλη η Σύρος. Έχουμε μπει στην τετράδα και κάθε αγώνας είναι σημαντικός για μας. Τώρα θα φανούν οι αλήθειες. Θέλουμε να κερδίσουμε τον Ηρακλή. Έχουμε διαβάσει το παιχνίδι, είμαστε σε καλή φόρμα και έχουμε καλή ψυχολογία.
Στο πρώτο παιχνίδι που είχα δει στην Θεσσαλονίκη, φάνηκε ότι η Σύρος μπορούσε να κερδίσει. Τώρα είμαστε πιο έτοιμοι και είναι πολύ πιθανό να νικήσουμε. Δεν θέλω να λέω μεγάλα λόγια, αλλά όλα παίζονται.
Τα παιχνίδια στη Σύρου μου θυμίζουν κάποιους αγώνες στην Ιταλία και στην Πολωνία, που γεμίζουν τα γήπεδα. Ο κόσμος είναι πολύ θετικός, οι παράγοντες είναι σωστοί. Είναι πολύ καλό το κλίμα και μακάρι να είχαν και άλλες ομάδες αυτή τη νοοτροπία”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου